Modele pliante
Va oferim o gama variata de modele de flyere si pliante
Beneficiind de avantajele tehnologiei Heidelberg de ultima generatie, venim in intampinarea dumneavoastra cu o gama larga de pliante si flyere, oferindu-va si posibilitatea stantarii acestora, daca se doreste.
De asemenea, va putem oferi si serviciul de design grafic al flyerelor sau pliantelor. Culorile vii, grafica atractiva si mesajul usor de inteles sunt factorii care au cel mai mare impact, din punctul de vedere al unei strategii de marketing flexibile si sigure.
La noi gasiti preturi fara concurenta la orice modele de flyere sau modele de pliante. Costurile variaza in functie de cantitatea dorita.
Ce modele de flyere si pliante va oferim?
Echipa noastra are misiunea de a va consilia asupra modelelor optime de flyere si pliante pe care le puteti realiza. Enumeram in continuare variantele cele mai cunoscute si caracteristicele acestora.
Modelul de flyer DL (210 x 100 mm) reprezinta 1/3 dintr-un A4. Se poate tipari atat pe verticala cat si pe orizontala si este cel mai des folosit model de flyer.
Modelul de flyer A5 (210 x 148 mm) reprezinta 1/2 dintr-un A4. Este flyerul cu cea mai mare suprafata tiparita si se recomanda a fi folosit cand se doreste transmiterea mai multor informatii/promotii, etc.
Modelul de flyer A6 (148 x 105 mm) reprezinta 1/4 dintr-un A4. Este cel mai mic model de flyer, avand dimensiunea unei carti postale.
Modelul de pliant A4 la DL (210 x 100 mm) are dimensiunea unui flyer DL. De obicei se pliaza ca scrisorile (atunci cand se tipareste in format portret) dar se mai poate plia si gen "fereastra" (atunci cand se tipareste in format landscape). Este cel mai folosit dintre modelele de pliante. Recomandat pentru restaurante, pizzerii, fast-food-uri, etc.
Modelul de pliant A4 la A5 (210 x 148 mm) are dimensiunea unui flyer A5. Este un pliant cu 4 fete, gen "carticica", si se bucura de o foarte mare popularitate datorita acestui aspect.
Modelul de pliant A5 la A6 (148 x 105 mm) are dimensiunea unui flyer A6. Este gandit la fel ca un pliant A5, doar ca este la jumatate ca si suprafata, fiind utilizat pentru campanii care nu doresc a transmite potentialilor clienti un volum mare de informatii, ci se canalizeaza mai mult catre un mesaj scurt dar de impact.